Twitter

Kontaktirajte svetovalca

Želite več informacij?

PhoneIcon 01 200 22 80
EmailIcon

CeBIT 2011: Razširjena ponudba prodajnega programa, od učinkovitega zajemnega mesta do oblaka

21. februar 2011

Podjetje Gama System bo tudi letos nastopilo na največjem svetovnem IKT sejmu CeBIT 2011, tokrat kot edini ponudnik programskih rešitev iz Slovenije.

V času od 1.3.- 5. 3.2011 bomo na razstavnem prostoru J30 v paviljonu 3 (Hall 3) znova predstavljali rešitev na področju zakonsko skladne elektronske hrambe – Gama System® eArchive ter rešitve na področju upravljanja z elektronskimi dokumenti, ki jih združujemo pod lastno blagovno znamko Gama System® eDocs. Obe rešitvi sta skladni z zakonodajo kar potrjuje njuna akreditacija pri Arhivu RS.

Posebno pozornost bomo letos namenili predstavitvi nizu novih prodajnih programov, s katerimi razširjamo svojo prodajno ponudbo.

Rešitve za upravljanje elektronskih dokumentov selimo v oblak pod imenom Gama System® eDocs Cloud. Rešitev na zahtevo smo zasnovali tako za manjše kot večje organizacije, ki se želijo izogniti investiciji v svoje lastne informacijske vire in te uporabljati ter deliti z drugimi organizacijami. Nakup sistema za elektronsko upravljanje dokumentov se lahko amortizira tudi več let. Prednost uporabe rešitve v oblaku pa je zagotovo tudi intuitiven spletni dostop, ki vam omogoča takojšnjo uporabo storitve brez dodatnih nameščanj programske opreme na vaš osebni računalnik. Z uporabo storitve Gama System® eDocs Cloud bomo bodočim uporabnikom rešitev na zahtevo skrajšali uvajanje rešitve za elektronsko upravljanje dokumentov v njihovi organizaciji. Uporabnikom bomo na tak način omogočili visok prihranek pri uvajalnih stroških uporabe rešitve. Storitve so namreč na voljo za takojšnjo uporabo kar preko spleta. Največje prednosti že razširjenega poslovnega modela pa vidimo v tem, da bodo uporabniki lahko uporabo rešitve plačevali v skladu z dejansko njihovo porabo.

Pomembno vlogo pri ponudbi novih prodajnih programov na zahtevo pa vidimo v integriranem zajemnem mestu Gama System® SimpleScan.

Gre za kombinacijo inovativne strojne (Sceye) ter programske opreme, ki smo ju poimenovali po njuni enostavnosti in učinkoviti rabi. Skeniranje dokumentov poteka praktično brez klikanja (Zero Button Scan). Strojna oprema je v primerjavi s klasičnimi optičnimi bralniki idealna za postavitev v še tako majhno delovno okolje s tem, ko zavzema manjšo delovno površino kot najmanjši namizni skenerji.

Njegova fizična oblika omogoča enostavno mobilnost naprave, obenem pa nam prinaša vrhunski napredek pri tehnologiji optičnega zajema dokumentov, ki se od tradicionalnih optičnih bralnikov razlikuje v več pogledih:

  • Sceye deluje na osnovi optične kamere, ki dokument slika z višine in samodejno zazna robove dokumenta ter ga obreže
  • Dokument se optično zajame neposredno z vaše delovne mize ali iz kakršnekoli druge odlagalne površine na vašem prodajnem mestu, sprejemni pisarni ali bančnem okencu
  • Sceye lahko v primerjavi s klasičnimi skenerji skenira tudi dokumente, ki so speti – brez odstranjevanja sponk (npr. notarsko overjenih listin)
  • V primerjavi s klasičnimi skenerji Sceye prične s skeniranjem takoj, brez začetnega ogrevanja svetil, ker deluje na osnovi LED-tehnologije
  • Sceye za delovanje ne potrebuje klasičnega električnega napajanja temveč se napaja preko katere koli delovne postaje zgolj preko USB-vmesnika
  • Shranjevanje v formatu TIF (enostranski, večstranski), PDF in JPEG
  • Sceye ne potrebuje nikakršnega vzdrževanja in servisiranja (menjanje potrošnega materiala ipd.).

Zajemno mesto Gama System® SimpleScan lahko torej uvedemo v praktično vsako organizacijo ne glede na njihovo dejavnost ali velikost. Zajemno mesto je posebej primerno za uporabo na katerem koli prodajnem mestu kot je npr. bančno okence, sklepalno zavarovalno mesto, sprejemna pisarna v javni upravi in omogoča decentraliziran zajem dokumentov ter prenos le teh bodisi v centraliziran zakonsko skladen elektronski arhiv bodisi v centraliziran sistem za upravljanje poslovnih dokumentov ali v t.i. oblak.

Posebna prednost zajemnega mesta je, da vaši poslovni uporabniki oz. komitenti na prodajnih mestih, kjer sklepajo in podpisujejo dokumente ali predložijo kakršne koli vloge, ne bodo prikrajšani pozornosti s strani vašega uslužbenca. Elektronska kopija dokumenta bo še pred odhodom vašega komitenta varno shranjena v elektronskem arhivu ali posredovana v nadaljnji proces obdelave. Papirna kopija dokumenta pa bo ostala vašemu komitentu kot dokazilo.

Kombinacijo omenjenih prodajnih programov pa bomo predstavili tudi v luči možnosti prehoda na brezpapirno poslovanje znotraj delovnih procesov organizacije. S stališča internih delovnih procesov kot je npr. obvladovanje nabavnega procesa in proces likvidacije prejetih računov, bomo na razstavnem prostoru prikazali tudi rešitve za popolno brezpapirno poslovanje.

Vljudno vabljeni na sejem CeBIT 2011, kjer vam bomo z veseljem predstavili nove priložnosti za optimizacijo poslovanja v vaši organizaciji.