Analiza javnega mnenja

Analiza javnega mnenja

Aktivno vplivajte na negativno ali pozitivno javno mnenje o vaši organizaciji in tako preprečite negativne govorice, ki vas lahko stanejo ugleda in denarja.

Živimo v času, ko se večina dnevne komunikacije odvija na spletu. Vedno več ljudi svoje mnenje izraža virtualno, še zlasti če je to negativno. Med njimi v ospredje stopajo socialna omrežja, ki omogočajo hitro širjenje informacij, saj so brezplačna in enostavna za uporabo. Enako velja za pridobivanje aktualnih, dnevnih novic, ki so prav tako vedno bolj priljubljene v virtualni obliki.

Izzivi, ki jih rešujemo

V kolikor ste na vodstvenem položaju, ste javne osebnost ali delate v PR službi, klipingu podjetja, oglaševalski agenciji oz. ste organizator političnih kampanj je za vas kritičnega pomena, da spremljate oblikovanje javnega mnenja na spletnih portalih in socialnih omrežjih. Za vas je še posebno nevarna viralna komponenta, ki lahko povzroči zaokroženje izjemno negativna novice, med velikim delom populacije, v samo v nekaj urah. 

Novica vam lahko škoduje do mere, da odprava posledic ni več možna oz. le z večjo finančno investicijo. V kolikor bi novico zaznali pravočasno, jo zajezili preden se je razširila, bi lahko posledice obvladali ali celo preprečili.

Vaše koristi

  • spremljanje javnega mnenja o podjetju, o vodilnih osebah ali blagovni znamki
  • realno časovno pridobivanje ključnih informacij želenega področja
  • možnost preprečevanja upada ugleda, konkurenčnosti, finančnih posledic

Preverite, kako se lahko zgornjim težavam izognete z uporabo rešitve Gama System© PerceptionAnalytics.